الجمعة، 25 أبريل 2008

وبعدين ؟؟؟؟؟!!!!







وبعدين ؟؟؟؟ هتفضل واقف كده ...... يا عم اعمل حاجة بطل التبليمة دي !!!!!



انتا مستغرب ليه اه ايوه انا بكلمك انتا, بتهرش في دماغك ليه بقى ..... وكمان بتسأل اعمل ايه يعني...



اعمل اي حاجه يا أخي ذاكر مثلا , إيه ذاكرت ..... طب روح فكر في ممممممممم هو انا كنت بقول ايه



انا نسيت............!!!!!





انا بكلم مين ...؟؟.......غريبة أنا إيه اللي وقفني في المراية , الله هو انا ايه اللي مصحيني بدري كده



هيا الساعة كام دلوقت .! ....و بعدين ايه اللي جابني هنا مش انا المفروض نايم ... ولا انا بحلم



هو انا صاحي وعايز انام؟؟؟؟



انا هوجع دماغي ليه.......................



مش مشكلة ....!!!!!



انا دلوقت أروح انام عشان عندي حاجات كتير اوي الصبح اعملها



هو انا إيه اللي مخليني متأكد اني هصحى الصبح ...





هي المشكلة في اني مصحاش ولا أصحى ؟



لو ما صحتش ربنا يثبتني عند السؤال ويارب ارحمني وارحم جميع المسلمين.....



ولو صحيت الحاجات الكتير اللي عندي دي هتشفعلي لما ما اصحاش ولا هتوديني فـــــ



طب ......



وبعدين!!!!!!!!!!!!!!؟



سؤال كبير اوي لازم نسأله لنفسنا قبل ما نعمل اي حاجه