الأربعاء، 30 يوليو 2008

الواجب

واجب واجب واجب.............................واااااااااااااااااااااااجب

نياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

طيب نخش في الموضوع بقى...

اولا اجب عن السؤال التالي

اذكر 6 حاجات محدش يعرفهم في اول مره يقابلك؟

الاجابة

1-اولا انا بحب كل انواع الفنون وبحب الموسيقى كتير اوي وبعزف..تشيللو(ودي بتبقى اول صدمه لاي حد ما يعرفنيش عارفين ليه؟

واحد قبل كده في اول لقاء لينا قالي انه مش باين عليك كده خالص شكلك ما بتفهمش في حاجه اصلا )

2-بحب الناس كلها وبحب يكون حوليا اصحاب كتير بحب العمل الجماعي جدا اوي خالص

3-عصبي جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا جدا لكن والله مش بتنرفز بسرعه يعني بفضل هادي وفجأه بنفجر

المشكله اني اوقات كتير بنفجر في الوقت الغلط وده بيخليني ازعل من نفسي اوي اي اوي

4-بحب التفكير جدا واحب وجع الدماغ اكتر كلمه بتغظني في الدنيا (كبر دماغك -قضيها)

5-مش عارف ليه ديما ببقى واثق في نفسي بس والله مش غرور (رحم الله امرأ عرف قدر نفسه) وده يمكن ساعات

بيخليني موسوس اوي في شغلي ومش بحب اعتمد على اللي حوليا فيه...على شرط اني ساعات بضطر لده ودي بتبقى مشكله بالنسبه لي

6-مابحبش المشاكل بحب اكون ديما في سلام نفسي مش بحب اتكلم كتير بفضل اسمع لأني بكده هتعلم اكتر وده يمكن بيخلي بعض الناس تفتكر اني مش فاهم او مش مهتم.

__________________________________________

السؤال التاني

المفروض اني ادي ل6 من عندي الواجب ده ؟

الاجابة

متهيألي مش هينفع لأني اولا معنديش 6 ثانيا ال3 اللي عندي بيعمل نفس الواجب اللي انا بعمله ده

والسلا م عليكم ورحمة الله

رفعت الجلسه